duminică, 17 ianuarie 2010

Soldiers Of Fortune

In efemera trecere prin aceasta dimensiune pe care obisnuim s-o numim "viata pe pamant" , ne balansam monoton intre raiul si iadul cotidian, intre vulgar si penibil, intre rutina si banlitate, mai ales acum in epoca sclavagismului modern. Unii, Artistii (adica cei cu A mare) isi permit sa se rupa de reperele de mai sus. Ei reusesc sa viseze in alte lumi si, din altruism sau din naivitate, indraznesc sa ni le dezvaluie sau macar sa ni le propuna si noua. Am fost norocos sa-i intalnesc pe unii dintre ei. Si cand ma ademenesc cu clipe de rai, nu le aman pentru "alta data". Nimeni nu-mi poate garanta ce va fi peste o zi, o saptamana, o luna... Nici macar peste o clipa! Asa ca ador sa-mi traiesc clipa, sa ma bucur de ea. Sambata seara, la Gyuri's pub s-a petrecut din nou in familie. Cele mai bune gazde din oras, ne asteptau sa revenim, ca in fiecare seara de week-end, cu masa pusa si cu scena plina!
Cantare BANDIDOS
Eu nu m-am speriat de "Bandidos"! Eram la Ioan si Ileana acasa, pe Victor il stiam "Solo" si abia asteptam sa-mi spuna "Tu...", stiam ca la Gyuri's pub "Vine politia" lui Gyuri si ma bazam si pe sprijinul lui Dan care-mi va aduce o bere sau un vin dupa pofta inimii ! Si foarte bine am facut. A fost din nou o noapte "dupa sufletul omului" cum spunea Ioan. Adica o sala plina (am auzit ca vineri seara a fost arhiplin la Leo Iorga si Pacifica), s-a cantat si s-a dansat mai ceva ca la o petrecere in familie. A fost o plimbare cu Bandidos de la Bosquito la Deep Purple, la Queen, la Judas Priest, la Ricky Martin, cu opriri in Soldier of fortune, Hai iubito, When a blind man cries, I want to break free, Bosquito, Love of my life, Sambata seara, Tu ...
"Un minut din ziua ta!" cea mai noua creatie, a incheiat cantarea Bandidos, dupa foarte lungi si zgomotoase bis-uri!
Pentru mine, aseara,
Bandidos au fost Sodiers of fortune!
Au fost solourile de chitara ale lui Solo pe care mi-ar place sa le ascult live o noapte intreaga!
Imi plac joint-urile cu solo-urile lui!
Fericita asocierea Ileana, Ioan, Gyuri!
Nota 10 pentru lumini, sonorizare si micile glume dintre "reprize" !
Abia astept urmatoarea intalnire!




Niciun comentariu:

My Love