vineri, 19 iunie 2009

Phenomenon

Am aniversat in noaptea de joi FENOMENUL JOI'N = Omul Daniel Fat + show-ul de joi pe care l-a creat si pe care a reusit sa-l creasca de la o saptamana la alta pana la editia 15 din seara aceasta.
La multi ani Daniel si felicitari pentru serile magice pe care le imparti cu noi in fiecare joi.
Phenomenon, adica energie, munca, talent, nationalism si credinta!
Daca va regasiti in aceste cuvinte, va chem cu tot sufletul sa va bucurati joia in clubul Nautilus, la Joi'n show.
Intrucat e ora 3 din noapte si voi lipsi o saptamana, incerc sa scriu doar cateva cuvinte despre seara aniversara. Promit sa revin la sfarsitul saptamanii viitoare.
Magnifica noapte, ce ti-ai putea dori mai mult ?
Ca de obicei seara debuteaza cu minirecitalul lui Daniel Fat. Pentru Tangoul mititel, urca pe scena Victor Filote, pustiul de 8 ani, fanul numarul unu al acestor seri. Aplauzele curg in valuri.
Ne delectam cu Niky Oagan cu deja binecunoscutul Baiat destept!
La pian si cu o voce despre care veti auzi curand: Ana Maria Nicoara !
Publicul neobosit si darnic: multe aplauze!
Urmeaza un recital cum altfel decat de suflet si din suflet - Horia Stoicanu: Dragostea e o salata, Gelos tango - dedicat sotiei, Numai o vadra - dedicatie lui Ioan, capitanul Nautilusului, Orasul bucuriei, Veteranul, si Adio. Saptamana viitoare nu lipsiti la un cocert unic: Horia Stoicanu, invitatul special al JOI'N show Naultilus.
Si ma simt inundat de o imensa bucurie, la derularea atator minuni muzicale
Surprizele nu se opresc: Radu Captari inca un profesionist al chitarei si cu o voce cum rar se poate auzi.
Vine un intermezzo Maramures - pui de morosan Daniel Fat!
Aplauze! Multe! Cum de multe ori se aud la JOI'N show!
Caldura si incantare vin si de la grupul Cantos pe care i-am auzit cu un cantec nou de mare sensibilitate. Un viitor sigur slagar folk!
A fost si un moment de open stage: Elena ! Felicitari pentru Haven si pentru curaj!
Si am plecat dupa scurtul moment Truverii! Mi-am adus aminte de vremurile cand cantam alatturi de Mihai Todor: Omule Pomule !
Victor adormise de mult, eu am astazi un drum lung de facut, asa incat a trebuit sa plec!
La multi ani Daniel!
Superba seara, minunat public ... artistii, cu har Dumnezeiesc!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru cunoscatori- si nu numai....
Serile de Joi au crescut si odata cu ele s-au inmultit randurile asternute cu multa dibacie de seniorul acestui blog.
Ma bucur si sunt trist !Da, ma bucur de fericirea si nebunia serilor din Nautilus, pe care am reusit sa le gust, chiar de la inceputuri.....
sunt trist !!!! pentru ca ritmul cretin al vietii ma face sa nu pot fi partas la bucuria voastra.
Va iubesc si mi-e dor de voi.

Cristi

CEZAR's spunea...

Frumos scris! Imbucurator si incurajant pentru cei care traiesc JOI'N! Multumesc !

My Love