marți, 9 iunie 2009

Spre cetatea blestemata, asezata la intrarea in infern

Joi am avut din nou bucuria de a fi la bordul JOI'N showului de pe Nautilus. Arhiplin: si clubul cu prieteni si showul cu multe surprize placute. Saptamana trecuta, Horia imi spunea ca vine cu placere la serile de JOI'N pentru ca ne simte ca "suntem ai lui". Aseara ne-a cantat si a fost din nou "al nostru". Iti multumesc Horia ca de fiecare data esti "profesorul" care ne bucuri cu lectii de valoare, profesionalism si modestie. Alaturi de binecunoscutele Dragostea e o salata si Balada contabilului sef, ne-a incantat cu o prima auditie ce mi-a sugerat si titlul acestei postari:
Spre cetatea blestemata,
Spre cetatea asezata la intrarea in infern,
Spre orasul Bucuresti.
o bijuterie pe care abia astept sa o ascult pe un viitor CD, alaturi de Urmarit si Adio.
Si-au mai fost in a douasprezecea noapte de JOI'N:
Alexandra Ivan si Alec - invitatii de saptamana viitoare,
Ana Maria Nicoara, venita de la Brasov special pentru JOI'N, cu doua covers si doua piese proprii - pacat de pianul care nu s-a ridicat la valoarea ei !
Ovidiu Mihailescu - in rolul de invitat principal al serii, cu piese vechi si noi:
Fericit - nefericit, Imperfect, Cipilica, La mare - un potential imn al turismului, Jeni, Lili, Cu luciu pe piept, Cowboy-ul Nelu ...
Eugen Avram cu Te-as intelege din priviri, Fata pe role si Cantec pentru tine
si Gyuri Pascu ce mi-a reamintit La jumatatea vietii.
Am plecat impreuna cu Horia Stoicanu, pe la ora doua din Nautilus. Dar showul a continuat cu un jam session Gyuri-Jul Baldovin pana spre ora patru din dimineata!
O fi (sau nu) dupa cum spune Horia, cetatea blestemata! Poate! Dar sigur e si binecuvantata cu artisiti din intamplari precum JOI'N show!
Imi cer scuze celor care urmaresc blogul, pentru intarzierea in postarea cronicii! Dar in acest weekend am mai adaugat un an celor deja multi impliniti!

Niciun comentariu:

My Love