miercuri, 13 mai 2009

Cronica unui parior pe prietenie

In viata, nici o coincidenta nu este intamplatoare! Asa am citit, asa cred si eu, asa mi-au spus si multi prieteni!
Intamplatoare (sau nu) iata coincidentele din dupa-amiaza de 10 mai, petrecuta in clubul Iron City la serile Pariu pe prietenie ale bocancului literar :
Tema - Porti deschise;
Premiul intai la concursul de creatie – Lia Dănescu;
Punctele forte ale serii: Dragos Boeru si Teatru InDArt!

Ii cunosc pe Lia Dănescu si Sorin Teodoriu de la primele nopti JOI'N Nautilus, unde, avand in vedere atmosfera (pentru cei ce nu stiu la ce ma refer, ii invit pe blogul meu frazec.blogspot.com), n-a fost greu sa ne cunoastem si sa devenim prieteni (cu sau fara pariu). M-am inscris pe site-ul Bocancul Literar, am postat cronici de la JOI'N Nautilus si... de-aici totul a decurs de la sine. La Pariul pe Prietenie, desi mi-am dorit mult, am ajuns greu. Abia ieri! M-am hotarat in ultima clipa si cu o ora inainte de incepere, am sunat-o pe Lia: - Vin! Adica... nu bere! :) )
Am ajuns la Iron City impreuna cu toata familia (sotie si doi copii) ! Lia, amabila ca de obicei, imi rezervase o masuta, altfel, avand in vedere locatia si numarul mare de tineri prezenti, ar fi fost mai dificil sa-mi gasesc un loc!
Si a inceput Pariul pe Prietenie! Sorin, cu o voce foarte placuta, lectureaza o poezie! Foarte curios am fost sa aflu autorul! Surpriza mare, Dragos Boeru, de care auzisem vorbe bune pentru talentul de chitarist folk, m-a impresionat mult cu poeziile sale, lecturate la nota maxima de Sorin! Inspirata lectura lui Sorin, pentru ca au mai fost poezii din opera poetului Virgil Diaconu din Piteşti, dar intr-o lectura... mai mult decat modesta a unor liceeni, culmea, de la Colegiul Nichita Stanescu!
Si ca sa concluzionez:
Dragos Boeru - senzational in poezie, foarte placut in recitalul folk, atat cu creatii proprii cat si cu ”de-ale altora" Baniciu, Vintila si Vali Sterian - ascult de fiecare data cu mare placere si emotie ”Ruga” pe versurile marelui Cornelui Coposu!
Surpriza placuta au fost pentru mine si cei doi liceeni Andreea Nedelcu şi Dan Săndulescu, care formeaza Old Black’s, mai ales vocea Andreei. Le-as sugera sa-si largeasca repertoriul cu piese proprii, cu acestea si nu cu cover-uri vor ajunge mari !
Moment final: Teatru Indart, sub bagheta "jucausa" a regizorului Dan Simion, cu ultima repetitie... cu public a piesei Audienţă 0 de Lucian Teodorovici. O repetitie ce s-a dovedit a fi una reusita, cu mare priza la publicul in majoritate foarte tanar, cu un actor de viitor (cred eu) in rolul principal, si desigur cu un regizor(personajul din piesa) foarte inspirat. Spun aceasta, pentru ca spectacolul se doreste a fi unul interactiv, iar el, regizorul m-a ales si pe mine din public, am intrat in jocul – improvizatie cerut de el, si... am debutat cu mare succes la public, chiar din prima seara la Pariul pe Prietenie. :) (rasete, aplauze, ovatii)!

Ce-as mai fi vrut, ce-ar mai trebui :
- mai putina plimbare si fumat copii, mai ales din partea unora care urca pe scena, care fac si carora le place arta si scena !
- altcineva sa faca lectura creatiilor prezentate, din respect fata de munca autorilor!
- macar o alta distributie a meselor;: eu, de exemplu, la un cenaclu literar, simt nevoia sa fiu fatza in fatza cu moderatorii (doar e un CERC - nu un patrat literar :) )
- chiar daca imi place si am venit si pentru muzica si pentru teatru (marea mea dragoste), mi-as fi dorit mai multe momente literare (ma ofer sa lecturez eu unele :) )

Va multumesc si va felicit pe toti cei de la Pariu pentru incercarile de a manji (si nu numai) si cu arta pietrele naclaite de house, manele sau alte... lele! Exista si altfel de clubbing!
Va recomand cu insistenta tuturor sa renuntati la duminicile in familie de la televizoare si sa veniti cu familia la Pariul pe Prietenie al Bocancului literar!
Si mai ales pe 24 mai cand vor fi CRI-GRI !!!!

Dacă sunteţi curioşi să vedeţi mai multe fotografii şi aveţi timp :)), vă invit să le vizionaţi pe:
http://picasaweb.google.com/liaddn/PariuPePrietenie10052009#
Multumiri pentru foto Liei Danescu

Niciun comentariu:

My Love