duminică, 24 mai 2009

Picnic la marginea drumului


Demult, de foarte demult, am citit o capodopera a SF-ului : Picnic la marginea drumului al fratilor Strugatki ! Am vazut mai apoi si Calauza lui Tarkovski, o ecranizare dupa cartea de mai sus !
Abia aseara am reusit sa ascult o muzica ce ar merita sa fie coloana sonora pentru o viitoare ecranizare. O seara de Joi'n in compania muzicii a 2/3 din Virtual picnic, invitatii lui Daniel Fat pentru cea de a zecea intamplare Joi'n show Nautilus. Nutu Militaru - chitara bass, Valentin Luca - chitara lead, ajutati de chitare si de alte "jucarii" electronice ne-au adus la Joi'n inca un gen de muzica, electronica.
Calatoria soarelui, Mantaua, Ocean, Piesa romaneasca si Piesa fara titlu anume pentru sensibilizarea oamenilor "bine mersi", adica psyhedelic & rhytm, electronic & classic marca Virtual picnic, joi seara in Nautilus! Oare cum o fi si cu percutie ? Mult mai fascinant, sunt sigur!
Si alaturi de showul lui Daniel, ne-au mai bucurat auzul si sufletele, doi prieteni deja vechi ai serilor de Joi'n :
Niki Oagan - ce a descoperit la Antipa o mostra: un om adevarat

si Horia Stoicanu cu La rasarit, Dragostea e o salata, Labirint si Adio : Zi-o, adio / Poate ne mai vedem !
Eu asta am vaut aseara in Nautilus !
Nu l-am vazut la intalnire - pentru ca n-a reusit sa vina de la Cluj - pe Eugen Avram ! Pacat!
Si m-am bucurat ca la un pahar de bere am schimbat amintiri sii impresii din State 2005, cu Solo (Victor Solomon) - el de pe coasta de vest si eu de pe coasta de est! Si zau ca n-am terminat! Mai avem multe de spus :) !
La sfarsitul celei de-a zecea intamplari Nautilus va spun ... Noapte Buna si
... pe saptamana viitoare!
Ce sala arhiplina a fost! Fara ajutorul lui Daniel Fat, n-as mai fi avut loc la vreo masa ! Si-as fi incalecat pe-o sha si nu v-as mai fi spus cronic'asha !

Niciun comentariu:

My Love