vineri, 15 mai 2009

Halta Nebunilor Fericiti


Daca pana acum v-am tot vorbit despre invitati si am neglijat sa va detaliez despre (in) cantarile lui DANIel FAT, o sa o fac de data aceasta.
Aseara un Nautilus plin, nerebdator sa JOI'N si, imbucurator, multa lume noua, la prima seara! Vreau sa cred ca vorbele bune incep sa ajunga in oras, si efortul tuturor de la JOI'N da rezultate !

INTRODUCERE
- s-a ridicat pe magura si magurice strigand sa se auda in Baia Mare si'n intreaga tara
- si-a amintit de toate iubirile din tinerete, si de mandra cea sluta si de cea pitica
- ne-a indemnat sa servim cafeaua din sinii iubitelor si sa renuntam la automate (sa urmeze o prabusire a afacerilor cu cafea ?!)
- a urmat lectia de dragoste si matematica, moment la care scena s-a deschis pentru Victor (9 ani) si Magda (mai multi ani). Si daca tot a debutat si fiul meu Victor, ma gandesc serios ca data viitoare s-o aduc si pe soacra-mea sa se lanseze!
- nu putea lipsi nici concursul de rime din povestea cu cavalerul si printesa careia i s-a furat sufletelul: "N-as fi crezut vreodata!"
- cori(N)da fetei batrane (nemaritate) - sursa de inspiratie a tuturor pieselor internationale, dupa cum glumea DANIel
- pe doua voci de public (male and female) - Tichi tichi tai si respectiv Tu nimica n'ai
- Noapte buna (Nani) in cascatul general pe 100 de voci-guri
- Ase beu oamenii buni a debutat in varianta mormaita si a continuat cu cea pentru cor - public

SOLO (Victor Solomon) ni l-a reamintit pe TU si a continuat sa improvizeze alaturi de DANIel, Mishu (Drum-up) and friends. Ii multumesc lui SOLO ca la urcarea pe scena a tinut sa spuna ca a citit cronicile mele si ca l-au atins cu emotie! Cu emotie le-am scris si ma bucur ca emotioneaza mai departe.

Vorbele mele, vorbele si chitara ta SOLO, vorbele si cantecele celor ce urca pe mica scena a Nautilusului, ele creaza vraja ce ne aduna JOI de JOI'N !

Pe acordurile Thunder, o vad intrand pe Maria Gheorghiu!

CUPRINS
Dupa introducerea cu Marie, Marie facuta de DANIel si cineva din public, mama de Bucuresti a lui Daniel, incepe recitalul Mariei de vartej :
- Floare de vartej
- Pana la tine drumul e lung
- Iarta-ma te-am iubit / Dar n-am stiut sa fiu femeia ta
- Aduna-mi mama umbra cu lopata / Si vars-o in gradina printre crini, pe versurile emotionante ale lui Miron Manega prezent si el aseara alturi de Maria
- Un curcubeu in sufletul meu, eu tin mereu - ce va da si titlul urmatorului album
- Mai aproape de tine
- folklor irlandez
- Dust in the wind
- Dar te-as mai strange-n brate ultima oara
- Halta nebunilor fericiti
- Cantec fara rost
- Blestem ... pe jumatate
- Usa ce-o-ncui - in memoriam Vali Sterian
Si incheierea s-a facut tot cu Curcubeu, viitor slagar la Folk You !
Multumim Maria pentru cantece si pentru ca ne-ai marturisit ca-ti place la noi la JOI'N: Ce atmosfera faina!
Si pentru ca Victor, fiul meu de 9 ani adormise deja (era trecut de mult de miezul noptii), pentru ca noaptea trecuta nu dormisem mai de loc (o noapte urata pentru mine si Dana) a trebuit sa plecam de la JOI'N
Si-am auzit ca show-ul s-a lungit muuult, pana spre dimineata la 5.
Ce a mai urmat, am aflat de la DANIel si de la Mishu Todor de la Truverii. Cu el, cu Carmen si cu prietenii lor am fost la aceeasi masa si ei au plecat ultimii. Ne propusesem sa mai si vorbim una-alta, dar JOI'N-ul de aseara nu ne-a lasat. Nu-ti permiteai sa pierzi nici un moment!

INCHEIERE
De la Mishu aflare: Dani a fost in forma mare, a cantat de cele de inima si ezoterice, din Hora dacica si niste moroseno transilvanene acapela cantate de Dani si mama lui de Bucuresti in fine a mai cantat si Ioan jumatate din sufletul clubului Nautilus (Ileana e cealalta jumatate : ). Oboseala mare dar a meritat !!!

Si ma rog la visul meu sa raman'asa mereu !

p.s. am descoperit din intamplare pe net, un alt Fat Daniel :)
http://www.myspace.com/fatdaniel

Niciun comentariu:

My Love