luni, 23 martie 2009

Spate'n spate


Dupa JOI'N am inaugurat si Sambata'N Familia Nautilus !
Din nou ne-am simtit foarte bine !
Am inceput seara cu o strangere de mana si cu o strangere inima:
Nelu, patronul, a venit la masa noastra sa ne spuna ca Maria, seara ei mai precis ... KO, dar va fi un alt invitat OK.
De fapt tocmai o vazusem pe Maria trecand pe langa noi, cu o esarfa in jurul gatului !
Prin urmare, de pe scena, Maria ne-a anuntat ca "si-a pierdut vocea" si ca dupa ce o va gasi (sper cat mai curand) se va recompensa !


Dar ca sa le separ:
CE N-A FOST :
Maria Gheorghiu (de fapt vocea ei),
un meniu cam sarac si prea "traditional" ( eu cel putin nu mai mananc de mult in oras, sambata seara, ciolan cu fasole si friptura cu "cartofi pai" ... "Menu-ul" in coperti cartonate cuprindea foarte multe si apetisante ... dar am cerut "Champignons Royal" sau "Fish fingers" si mi s-a raspuns ... "nu, astea nu ...numai ce e pe foaie" ). In atmosfera de concert, voiam doar "sa ciugulesc" ceva pe langa bere sau vin. Chiar nu ma vedeam rozand ciolan sau alegand oasele de peste in timp ce Solo canta TU ...
Si n-a fost nici Ovidiu ... Mi-e dor de vocea, de chitara si de muzicuta lui ... Sanatate si pe cat mai curand !

CE A FOST :
Spectacolul incepe mai tarziu, pe la 21.15 cu microrecitalul traditional de "oldies but goldies": Nelu.
La invitatia acestuia urca pe scena si Solo si Daniel Fat si ... ce-a iesit, am postat video pe blog:
Solo - Tu (in liniste) : "Ai venit.. De ce? Ai uitat ceva sau poate Vrei sa-mi spui pentru ce Ai sa lasi in urma toate Cate-au fost intre noi Sa-ncerci sa mai gasesti vreun rost, Vreun motiv sa amani ce e De acum definitiv... ". Mi-a spus Solo ca-l gasesc pe TU, pe youtube, cu Conexiuni ... Il ascult acum si ... (subiectiv poate) imi place muuult mai muuult in versiunea Solo !
Solo + Daniel + Nelu improvizatii rock-folk-folklor cu "larga participare a salii", momentele acestea sunt unul din "ingredientele" atmosferei de familie folk Nautilus (eu mai ales pentru ele vin)! Si pentru ca tot eram in familie, au fost si cateva dedicatii de la Nelu pentru sotia lui Ileana, în amintirea vremurilor cand s-au cunoscut , pe un vas de croaziera Coral !
Si personajul principal al serii:
Radu Captari cu un concert de muzica ruseasca.
Chiar îi spuneam Danei, ca vineri a fost un concert de muzica tiganeasca ruseasca, si ne-ar fi placut, dar n-am putut veni. Intamplarea ne-a indeplinit dorinta, Radu incantandu-ne auzul atat cu vocea cat si cu chitara ! Excelent! Bravo! Vreau sa-l revad intr-un concert mai lung! Sunt trist pentru ca ne-a promis ca face o pauza si revine pe scena ... N-a mai facut-o ! :(
La un moment dat îl aud pe Nelu: "Bine ai venit!" si pe pushtiul meu (care era la prima seara de folk): " Vai ce seamana cu Fane din Vine politia, parca e la imprimanta!" :).
Daca nu v-ati prins ... era Gyuri Pascu. El a incheiat seara de sambata in familia Nautilus !

FRUMOS ! Revin JOI'N la Truverii!

P.S. Cat despre titlul postarii : am stat lînga masa lui Solo, Radu, Gyuri ... spate'n spate ... si cu Daniel si a sa FIOROASA ... dreapta'n fatza !

Niciun comentariu:

My Love