miercuri, 25 martie 2009

Trist ... Mai Dorule Mai !

Ma grabeam foarte tare azi dimineata, la metrou, spre job.
Ghinion, a plecat de sub ochii mei (fara mine) !
In asteptarea celui de-al doilea (care a venit dupa 14 minute !!!!!), aud o voce cântand trist si timid :
" ... Daca'n viata n'am noroc,
Daca'n viata n'am noroc,
Mai dorule ! ... "
Vocea dispare precum a aparut : în zgomotul trenului care intra în statie ...
M-am întors spre "cântaret". Era un tânar de pâna'n 30 de ani, îmbracat curat, fara mâna întinsa, fara cutie "colectoare" la picioare, si ... fara chitara ...
I-am întins în graba cinci lei, mi-a multumit cumva surprins, si m-am înghesuit în metroul întârziat !
Si de atunci am un nod în stomac !
Ma gândesc de câte ori am cântat la petreceri, cu prietenii :
" Când s'o'mpartzât norocu' ..." !
Ultima oara cred ca sâmbata în Nautilus !
Doar asa ... ca suna bine, româneste ... si apoi continuam sa mâncam si sa bem !
Azi am gustat putin si din amaraciunea lui !
O sa-l am mult timp în fata ochilor, mai ales când o sa murmur cântecu' asta !
........................................................................................
... si chiar stia toate versurile ...

Niciun comentariu:

My Love